A BRIEF HISTORY OF TIME
AESTHETIC ;;
elle manie la magie
mais n’a jamais
la même image
impavide grave prenante carnassière espiègle fielleuse intentionnelle mégalomane farouche captieuse sagace
control and pride / sans foi ni loi / parents be like that’s my emotional support eldest daughter / les couteaux que j’ai pressé contre ta peau commencent à ressembler à quelque chose de plus beau / almost is never enough / trust my lonely / -do you have a self care routine? -”keep going bitch!!” said to myself in different accents / souveraine / j’aspire pas à une vie normale++, j’aspire à un destin grandiose / nice for what / God really gives her hardest battles to her dumbest fucks / busy doing angel activities / the last of the real ones / due to not wanting to, i will not be / utai iv: reawakening / aujourd'hui c'est dur, demain ce sera pire / your wound will not make theirs hurt less / la terre je la dévore / sometimes my brain is a lush lavender meadow but sometimes it’s a harshly lit fluorescent bathroom flickering on and off / slender figures / -do people think you’re strange? do you??? ...then you may be on the right track! “unpredictables” are not alone and possess amazing hidden powers of their own! / leviathan / woman’s world / cold and flame. the crimson of amaryllis, the silver of moon-touched magnolias. / ténébreuse / moins humaine, plus divine / tous tes démons ont mes sourires
elle manie la magie
mais n’a jamais
la même image
KEYWORDS
-business or pleasure?
-combat.
-combat.
A WIZARDING GENEALOGY
THE LIFE AND LIES OF TOSHIKO RYUJINCHI
MY LIFE AS A MUGGLE
dernier son écouté: pop smoke - dior. dernière série bingewatched: his dark materials. dernier film regardé: devdas. dernier meme posté: confused troy bolton. dernière recherche google: amphigourique def. dernière vidéo yt visionnée: nikkietutorials x sailor moon.
bref chui pas mal
mon cerveau is a cultural mess. juste retiens que j’suis